КТПП – Масштабна експозиція та розмаїття торгових марок

Більше ніж 160 столичних підприємств презентували промислову продукцію на виставці-презентації «Зроблено в Києві», що проходила 25 травня 2017 року у ВЦ «КиївЕкспоПлаза» у рамках III Національного форуму з підтримки експорту.

На заході була представлена не лише промислова продукція, а й останні напрацювання київських підприємств, науково-дослідних установ та інвестиційних агенцій з усіх районів Києва. Організаторами щорічної виставки-презентації є Київська міська державна адміністрація спільно з Київською торгово-промисловою палатою.

«Уже вдруге ми проводимо виставку «Зроблено в Києві». Ми робимо все, щоб підтримувати виробництво, розуміючи, що це – і створення робочих місць, і податки до бюджету міста. Ми хочемо, щоб марка «Зроблено в Києві» означала високу якість. Також добре, що сьогодні є позитивна динаміка розвитку підприємств, і наше завдання, яке ми втілюємо,  – створення таких умов, щоб підприємства розвивалися, і ця динаміка зберігалася», – наголосив мер Києва Віталій Кличко, який взяв участь у відкритті заходу разом з прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом.

Прем’єр пообіцяв далі спрощувати умови для бізнесу, зокрема – скасовувати зайві ліцензії і перевірки. “Ми постійно приймаємо рішення, щоб дерегулювати: які абсурдні норми скасувати, щоб вони не стримували розвиток економіки”, – повідомив Володимир Гройсман.

Президент Київської ТПП Микола Засульський підкреслив, що всі представлені на виставці товари відповідають стандартам якості:

«Моя думка однозначна – треба розвивати наше власне виробництво, бо країна, яка опікується виробництвом, має перспективи, а у протилежному випадку стає країною третього світу і знаходиться на узбіччі технологічного та цивілізаційного процесу. Хай наші підприємці виходять на інші ринки, і ми разом будемо будувати економічно сильну Україну».

У ході виставки також президент Палати Італії для Балканських країн і України Паоло Ді Лулло підписав угоду про співробітництво з президентом Київської торгово-промислової палати Миколою Засульським.

Загалом, захід спрямований на розвиток економіки столиці та держави в цілому, адже це дає можливість виробникам презентувати свої здобутки якнайширшій аудиторії, а споживачам – ознайомитися з масштабною експозицією та розмаїттям торгових марок.

Започатковуючи щорічну виставку «Зроблено в Києві», влада міста мала на меті: популяризувати та просувати промислову продукцію київських виробників; підвищити впізнавання брендів; надати підприємствам міста додаткові можливості для реклами продукції; сприяти створенню нових робочих місць у столиці та наповненню внутрішнього ринку; привернути увагу потенційних інвесторів до виробничих підприємств столиці.

Оригінал статті – http://kiev-chamber.org.ua/uk/17/1195.html